Zasebnost

V našem samostojnem podjetju, Rajmund Lampreht, s. p., p. e. Butik Ela, spoštujemo zasebnost uporabnikov in ravnamo v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Zbrane osebne podatke obdelujemo samo v spodaj opisane namene in jih ne posredujemo tretjim osebam razen dostavni službi za dostavo spletnega naročila.

Osebni podatki poslani prek spletne trgovine

Da lahko uspešno izvršimo spletna naročila nujno potrebujemo naslednje podatke kot so npr.: ime in priimek, naslov, kraj in državo naročnika in za dostavo (če podatki za dostavo niso enaki naročnikovim) ter e-poštni naslov in telefonsko številko, da vam lahko javimo, če zaznamo napako pri naročilu ali imamo predlog za izboljšavo le-tega. V primeru, da potrebujete račun za podjetje, potrebujemo še osnovne podatke podjetja.

1. Varovanje osebnih podatkov

Trgovina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP­1.

Trgovina za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e­-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovino.

Trgovina navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Trgovina hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-­poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s spletno trgovino lucka.si

Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-­mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

2. Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem uporabnik izrecno strinja (prijava na e-­novice), in v skladu z določili ZEKom­1.

Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine bodo vsebovala naslednje sestavine:

1. jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;

2. pošiljatelj bo jasno razviden;

3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;

4. jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

3. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 231 331 ali po elektronski pošti na julija.lampreht@gmail.com.

Pritožba se odda prek e-­poštnega naslova julija.lampreht@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

4. Omejitev odgovornosti

Trudimo se zagotoviti točnost in ažurnost podatkov, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena, spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov v naši spletni trgovini. V kolikor pride do take situacije, bomo potrošnika obvestili o spremembah in mu omogočili zamenjavo artikla ali odstop od pogodbe.