Smo Butik ela
Naš spletni naslov je: https://butikela.si.
Spodaj so na široko opisani naši pogoji poslovanja.
POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Butik Ela (v nadaljevanju »ponudnik«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prosimo Vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja podjetje Rajmund Lampreht, s. p., PE Butik Ela, Selniška cesta 27, 2352 Selnica ob Dravi, davčna številka: 95021205, matična številka: 6115241000 (v nadaljevanju »ponudnik«), kot ponudnik spletne trgovine.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, in sicer 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč, zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Pri tem ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
VRSTE UPORABNIKOV
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost trgovine (pri nakupu brez registracije) in tako pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini butikela.si.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzeto iz zakonodaje)
V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je na spletnem mestu v ponudbi, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti nedvoumno in jasno, pri čemer mora biti razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza/dostave,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost pogodbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
POSTOPEK NAKUPA
Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa.
- Pregled naročila
Prikazani so izdelki, ki se jih je med brskanjem po spletni trgovini doda v nakupovalno košarico. Cena vsebuje DDV. Strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici OZ. na blagajni, še pred zaključkom naročila. - Zaključek naročila
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Naroči”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše: “Zahvaljujemo se za nakup v spletni trgovini butikela.si”. - Dokončna potrditev naročila
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto. Uporabnik bo s tem lahko še enkrat preveril vsebino naročila in javil morebitne napake (in sicer v roku ene (1) ure možnost preklicati naročilo z bistvenimi elementi naročila (številka naročila, podatki kupca …) na elektronski naslov julija.lampreht@gmail.com). - Odstop od naročila pred dostavo
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov julija.lampreht@gmail.com.
PLAČILO
Ponudnik omogoča način plačila z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu.
Ponudnik omogoča tudi tako imenovano kartično plačevanje preko aplikacije STRIPE. ( V FAZI IMPLEMENTACIJE)
Plačilo z gotovino ali po povzetju ni mogoče.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik ob oddaji naročenih artiklov kupcu po e-pošti pošlje račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
KUPOPRODAJNA POGODBA
Splošni pogoji so del kupoprodajne pogodbe. Uporabnik, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v e-obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena tudi na strežniku ponudnika.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Naročnik se za namen sklenitve kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, identificira v podatkovnem obrazcu, ki mu je posredovan ob naročilu storitve/izdelka. Identifikacijski podatki naročnika se štejejo kot pravilni in resnični. Naročnik je v postopku oddaje naročila opozorjen, da se z oddajo naročila strinja s plačilom in stvarjo nakupa, ki sta bistveni sestavini kupoprodajne pogodbe. Po določilih Obligacijskega zakonika je pogodba sklenjena in veljavna, ko se stranki dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe. V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo prevzeto, stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik.
CENE
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Cena velja enako za vse uporabnike trgovine (uporabnik trgovine postanete z enkratnim vpisom v spletno trgovino).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči dan po datumu prevzema artiklov.
V primeru, da potrošnik odstopi od pogodbe, natisne in izpolni ODSTOPNI OBRAZEC (odstop od pogodbe) ter v celoti izpolnjenega, podpisanega in skeniranega pošlje na e-naslov: julija.lampreht@gmail.com
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno na sedež podjetja (po predhodnem dogovoru) ali po pošti (PRIPOROČENA POŠTA) na naslov prodajalca: Rajmund Lampreht, s. p., PE Butik Ela, Selniška cesta 27, 2352 Selnica ob Dravi.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Vse potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.
Izdelki iz kategorije GRATIS so sestavni del pogodbe. V kolikor uporabnik odstopi od pogodbe (v celoti ali delno), je dolžan vrniti tudi izdelek iz kategorije GRATIS.
MENJAVA BLAGA
Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago, in sicer na kontaktni e-naslov julija.lampreht@gmail.com. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila.
Izdelki morajo biti nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik.
Možnost zamenjave blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. V kolikor ponudnik ni v stanju v roku 30 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le¬-te na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku, to je 2 meseca od dneva odkritja stvarne, pri čemer od dneva nakupa ne preteče več kot 24 mesecev. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V kolikor želite uveljavljati stvarno napako, nam pošljite e-mail na julija.lampreht@gmail.com.
DOSTAVA
Naročeno blago iz naročil pripravimo in odpremimo najkasneje v 3 do petih delovnih dni.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Plačilo preko UPN naloga (po predračunu):
1. pri nakupu do 40,00 € je strošek dostave 3,99 €;
2. pri nakupu nad 40,00 € je dostava brezplačna.
Storitev plačilo po povzetju ali odkupni paket ni mogoče.
Naročilo je veljavno 3 delovne dni. V kolikor stranka naročila v treh (3) delovnih dneh ne poravna, so artikli zopet avtomatsko na voljo vsem kupcem.